Hvordan performer dit brand?

Optimér dit brand med de rigtige indsigter

Få en 360-graders analyse af din visuelle identitet og digitale tilstedeværelse. Opdag styrker, forbedringsmuligheder og få en klar plan for vækst - samt hjælp til eksekvering.

Optimze: 360-graders brandanalyse

Hvorfor investere i en brandanalyse?

En brandanalyse er din vej til flere kunder, større omsætning og en skarpere position på markedet. Ved at få indsigt i, hvordan dit brand performer, og hvor der er potentiale for vækst, kan du lægge dine ressourcer der, hvor de skaber størst værdi.

Med en klar plan for forbedring af din visuelle identitet og markedsføring kan du:

Kort sagt: En brandanalyse hjælper dig med at ramme plet i din målgruppe og styrke dit brand, så du står stærkere – både visuelt og strategisk.

Det siger kunderne

"Det sværeste er som regel at omsætte teori til praksis. I Stadil Advice kan vi ganske enkelt føre bevis for, at Christinas indsigter og indsatser for os giver pote.

Christina har hjulpet os med at få sat retning på vores brand og løftet vores forretning strategisk og visuelt. Gennem den strategiske sparring og indsigt på vores branding og marketing, har vi fået vendt det hele på hovedet. Nu er vores visuelle identitet langt mere skarp, hvilket har givet positiv indvirkning på vores kunder - og ikke mindst os selv."
Christian Stadil
Ejer og direktør i Stadil Advice
Vores strategisession (målgruppeanalyse) og den efterfølgende sparring med Christina har medført, at vi har fået mange flere kvalificerede leads ved at tilpasse vores annoncering og landesider.

Vi laver ingen annoncer eller landesider, uden vi har styr på retningen fra start.

Det har resulteret i, at vi lukker flere aftaler, har flere tilfredse kunder, der anbefaler os videre, og vores omsætning er steget markant.
Rami Lomholt
Ingeniør og Partner i OP3 A/S

Derfor skal du vælge Brand Vision

Investér dine penge rigtigt

95 % af dine kunders beslutninger træffes ubevidst. Hvis du vil lykkes i din forretning, er det afgørende at omsætte den viden til effektive indsatser.

Som certificeret kundetypeekspert tilbyder jeg en videnskabsbaseret løsning udviklet gennem salgspsykologi, trendforskning og over 3000 business cases.

Med en gennemtestet metode, der har vist resultater i 10+ år, identificerer vi din ideelle kundetype, så du kan få optimeret din branding og markedsføring, så den rammer plet.

Hvad indeholder brandanalysen?

Brandanalysen er en potentiale- og performance-rapport, der viser, hvordan din virksomhed klarer sig på tværs af forskellige marketing- og brandtiltag.

Analysen inkluderer bl.a. virksomhedens sociale medier, hjemmeside, tekst, video, billeder, grafik, trends, værdier, markedsføring mm.

Resultatet munder ud i en score chart fra 0-100% på hver parameter, så du kan se, hvor dit brand klarer sig godt, og hvor der er plads til forbedring.

*Læs mere om kundetyper her

Proces og investering

  1. Strategimøde: Fokus er på din virksomhed, din målgruppe og dine mål. Vi dykker særligt ned i din målgruppes ubevidste triggers.

  2. 360-graders brandanalyse: Jeg udfører en dybdegående analyse af dit brand for at identificere styrker og muligheder inden for branding og markedsføring.

  3. Præsentation af resultater: Du modtager rapporten digitalt, og vi holder et møde.

  4. Implementering: Til mødet drøfter vi, hvordan planen implementeres bedst muligt, og jeg hjælper med eksekveringen efter behov (særskilt budget).

  5. Opfølgningsmøde: Seks måneder senere gennemfører vi en light-analyse for at måle fremdrift og justere strategien.

Din investering for en fuld analyse: DKK 18.000,- eks. moms. (Kan betales i tre rater)

Jeg tilbyder en gratis, uforpligtende samtale for at afklare dine behov og afgøre, om en brandanalyse er det rette for dig. Book en tid i min kalender nedenfor.

Lås op for dit brands potentiale

Få en dybdegående analyse af dit brands performance og potentiale samt en målrettet optimeringsplan.